نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس،  مسیر کیتا همچنان باز است

یوونتوس، مسیر کیتا همچنان باز است

ماروتا مدت زیادی بدنبال توافق با مهاجم لاتزیو بود و کیتا شخصا از علاقه خود برای پیوستن به یوونتوس خبر داده بود، حال با وجود اینکه یک سال از قرارداد این ستاره جوان باقی مانده است ممکن است یووه در همین تابستان برای جذب وی اقدام کند.

 

کوریره دلو اسپورت نوشت:

 

شانس بالای یوونتوس برای برناردسکی، پس از اظهارات کوروینو، ماروتا به دنبال سرعت بخشیدن به مذاکرت برای رسیدن به توافق با فیورنتینایی است که در حال حاضر و بعد از جلسه ای که با مدیر برنامه های فدریکو برناردسکی داشته متقاعد شده که این بازیکن تمایلی به تمدید قرارداد با بنفش ها ندارد و قصد خروج از فلورانس را دارد.

 

کوریره ادامه داد:

 

یوونتوس برای خط حمله همچنان وضعیت کیتا بالده دیائو وینگر مهاجم چپ لاتزیو را نیز دنبال می کند و همچنان مسیر دیگری که منجر به کیتا بالده می شود را زنده نگه داشته. یوونتوس به توافقاتی برای جذب بالده دست یافته است اما لوتیتو رئیس عقاب ها امید دارد با وجود اینکه یکسال از قرارداد این بازیکن باقی مانده است کیتا را متقاعد به تمدید قرارداد کند ولی خود بازیکن اعلام کرده فقط یووه را می خواهد و تمایلی به تمدید با لاتزیو ندارد.

 

این رسانه ایتالیایی در ادامه نوشت:

 

با این تفاسیر ماروتا اعلام کرده به ستاره دورگه اسپانیایی ― سنگالی علاقه مند است و لوتیتو نیز از این موضوع و علاقه کیتا برای پیوستن به یوونتوس آگاه است ولی بانوی پیر فوتبال اروپا قصد ندارد هزینه بیش از حدی را صرف جذب بازیکنی که یکسال از قراردادش مانده بکند چراکه می تواند بازیکن را یکسال دیگر بصورت آزاد خریداری کند، طبیعتا لاتزیو تلاش می کند تا بتواند با یوونتوس به توافق برسد تا درآمدی از این بازیکن بدست آورد و ستاره خود را بصورت بوسمن و آزاد از دست ندهد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: